4 å sedan...

http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4
 
SPRID!
 

Why I am a Belieber?


Flappy Bieber

Haha, gud! För er som tog bort Flappy Bird; http://flappybieber.com/

#JUSTINCOMEBACKTOSWEDEN

Kom igen!

Alla som har Twitter - Gå in och tweeta #JustinComeBackToSweden
Vore otroligt snällt!

#BabyTo1Billion

Logga ut från dit konto på Youtube, sedan öppna massa fönster med videon i! UPPDATERA, inte replay!
 
13 dagar kvar! We can do this!

Skolmorgon...

Jag mår illa ont i huvudet och känner mig yr... Haha, nej, men nästan...
 
Första skoldagen efter sortlovet. Trist och samtidigt tragiskt på något sätt... Men, men snart sommarlov!
 
Updaterar er så fort jag har tid idag. Lagt ett på tidinställt i alla fall då jag inte hann fler igår. Men lovar superuppdatering i eftermiddag/kväll.
Bästa!
 
 

Overboard

Imorgon är det en lång och tråkig skoldag... Usch! 
 
Imorgon ska jag inte göra något efter skolan. Troligen sitta med mina läxor så dem är klara för veckan. Alltid lika skönt att ha dem klara.
 
Godnatt alla fina läsare!
Lite avliden, sötis :*

Vill du se något underbart?


13 dagar...

Tills den finste människan på jorden fyller 20! 
 
Satt nyss och såg på "This is my world" en annan Justin Bieber film jag har. Herre min Bieber vad han är underbar seriöst! Grät flera gånger under filmen...
 
Idag är det en vanlig Boråsdag med regn. Usch! Ska kanske ride Udina. Det beror väl lite på vädret känner jag...
Så sant, haha!

5 enkla tips för att få en större blogg

Godmorgon!

Söndagen börjar med att jag ger ER suerbra tips på hur du får en större blogg med flera läsare!
  • Länka din blogg i olika grupper på FB - läsarna kommer inte av sig självt! Länka gärna i större grupper för fler läsare!
  • Kommentera andra bloggar - Kommentera snälla och trevliga kommentarer på andras bloggar och länka din blogg.
  • Skriv bra och intressanta inlägg - Ju intressantare inläggen är, ju roligare är det att läsa!
  • Uppdatera ofta - Helst runt 3-5 inlägg per dag är lite lagom tycker jag!
  • Reklamera - Jag kladdar alltid ner min bloggadress i räknehäftet tex, hehe... Gör det inte om ni inte får såklart.
Ni visste säkert redan tipsen, men jag använder mig alltid av dessa tipsen ovan flera gånger per dag!
 

Runaway Love

Godnatt på er fina läsare!

Gjort lite kvällsfix i mitt rum nu, dvs att jag har städat och ställt iordning lite prydligare. Innan jag glömmer också! Den underbara och glada känslan när man hittar en Justin Bieber tidning med en mega plansch i! Blev asglad verkligen, haha!
 
Kram!
Cutie :*
 

Confident

Hej på er!

Idag har varit en hästfri dag! Det har inte varit väder att rida i eller så precis. Mamma red Udina istället med Sagas ägare. Det gick väldigt bra hörde jag.
 
Det kanske bara är jag, men jag känner att jag tappar en himla massa läsare nu... Även ifall jag är medveten om att jag har bytt bloggar nu, men sen jag började blogga mer om Justin så har jag tappat väldigt många läsare... Riktigt tråkigt... Men men, jag bloggar om vad jag vill oavsett om jag har tappat läsare nu på sistonde. Ni kommer väl tillbaka och hälsar på lite då och då?
 
Imorgon hoppas jag att få rida Udina. Annars hade det varit riktigt kul att löshoppa henne om underlaget tillåter.
*död*
 
 
 

För att jag älskar min idol oerhört mycket

Morgonen får en KICKSTART med åsiktsinlägg!

Som ni kanske vet från alla dem andra bloggarna, så älskar jag Justin Bieber sjukt mycket.  Jag varnar alla er som dissar Justin och så och måste lägga till en onödig kommentar - Att sicka härifrån!
 
Men i alla fall så finns det så otroligt j*vla många hatsidor på Facebook etc. Dem bjuder in mig osv, så tro inte att jag klickar dit automatiskt då jag blir kraftigt illamåede seriöst!
 
Varje gång jag ser sådanna uschlingar som vill bjuda in mig har jag bara lusta att skriva med hur många svordomar jag vill att jag rent ut sagt hatar dem. Jag tackar nej - De frågar igen osv. Sjukt störande...
 
Jag kan verkigen inte förstå en endaste gång hur i h*lvete (ursäkta språket) man kan spendera dagarna på att sitta och hacka på en människa som inte har gort ett piss för att han ska förkäna detta. Det är precis som om dem söker bekräftelse genom sådanna sidor?
 
Sedan måste jag verkligen ta upp allt som alla j*vla fcking nyhetstidingar tar upp om att Justin Bieber hittats död i hotellrum. Jag kan verkligen inte förstå hur man är så himla respektlös?! Jag blir verkligen otroligt ledsen när jag ser det. Fattar dem inte att alla hans beliebers blir otroligt ledsna av detta! Att få se att någon j*vla journalist skriver att han är DÖD är så otroligt hemskt! Hur kan man ens ljuga om att någon är DÖD?! Är det bara för att Justin Bieber är Justin Bieber eller vaddå?
Vill dem få han att framstå som en mindre värd människa genom bluffar eller?! Vad är grejen?
 
För er som tror att hatet bara ska drabba Justin, så har ni helt fel! Jag mådde riktigt dåligt ett tag när han blev arresterad för det där ni vet. Alla i hela min klass var på mig hela j*vla tiden och sa att han skulle få fängelsestraff osv. Jag blev så ledsen och så till mig så jag orkade seriöst inte mer. Jag ställde mig och storgrät varje gång någon sade någonting osant och dumt om honom. Jag orande mig som om jag vet inte vad. Jag hade tidigare fått magkatarr över andra falska rykten kring han, så detta var ju liksom ketchup på moset för min mage. Pappa fick komma till skolan med min medicin och jag var helt deprimerad... Satt seröst och bara skrek i ett rum och verkligen mådde så dåligt...
 
Nu vet jag nästan att flera sitter och tänker att jag alltid sitter och försvarar han och allt. Men jag VET att han har gjort misstag, vilket ALLA gör. Han vet att han har gjort misstag. Skulle du någonsin vela att du har gjort något dumt och tt du skäms för det, men sedan efter flera veckors tid, är det fortfarande kvar. VARFÖR KAN INTE MÄNNSIKOR BARA GÅ VIDARE? Det fins liksom värre grejer att haka upp sig på om man är så beroende utav det...
 
Jag är inget fan av One Direction eller så, MEN jag resekterar dem till 100%! Jag skulle aldrig börja skriva hat till dem och på andras fansidor för att de skulle bli ledsna -ALDRIG!
Guuuud, snacka om att behöva flytväst här inne nu...

Sötaste

Han kan verkligen allting!

14/2-14

Hej på er!
 
Idag red jag Udina trots allt! Sällde bara fram en oxer på max 50 cm. Snacka om hopphäst! Jag slår vad om att vi säkert var uppe i 80 cm rakt upp i luften varenda gång. Det var lite jobbigt, då hon tog tag i bettet och drog som tusan mot hindret i en väldans fart. Gullponny!
 
Efter det kollade jag och syrran på film. Den första Pirates Of The Carribean blev det denna gång. På tal om filmer längtar jag så innerligt till när Believe Movie släpps! Den borde komma på Swefilmer eller liknande snart tycker jag allt...
 
Nu ät det bara helgen kvar av sportlovet ju... Så fruktansvärt tråkigt verkligen! Hade lätt haft en vecka till. Har säkert massor av prov bara för att jag skriver detta också...
 
Selfie!

Detta är vad jag kallar respektlöst!

Att ljuga om någons död finns verkligen inte i min värld. Så otroligt f*cking respektlöst! 
Detta är väl typ 20 gången han dör, så Jesus måste verkligen älska han...
 

Alla hjärtans dag

Godmorgon på er!
 
Idag är det Alla Hjärtans Dag mycket riktigt. Kl 17 (!) ska jag på date! Omg, längtar så oerhört mycket...Efter mina planscher! Haha, man får ta vad man har liksom. Det ska i alla fall bli otroligt roligt.
 
Jag hoppas att jag kan rida Udina idag. Det hade varit kul, i och med att jag inte har ridit henne på länge nu.
 
Jag hoppas att kunna hinna med designen till bloggen, som förövrigt ser hemsk ut, jag vet... Mina måsten jag har, är att göra iordning mina rubriker. Usch!
 
Vad ska ni hitta på i dag?

EvelynLiza.Blogg.se

Hej, och välkommen till min blogg!

Jag hade tänkt att presentera mig lite kort innan vi börjar att blogga på, för att ni ska veta vem som sitter bakom skärmen och skriver.
 
Evelyn är mitt namn, men om jag ska vara petig så heter jag Evelyn LiZa Kihl. Och ja, jag är svensk!
 
På min fritid rider jag min mammas haflingersto vid namn Udina. Jag tränar med henne regelbundet varannan vecka. Jag har börjat tävla henne lite smått, men endast på klubbtävlingar än sålänge.
 
Jag fullkommligt älskar Justin Bieber. Han kommer dyka upp ett xantal gånger här också. Haters, var vänliga att lämna, tack!
 
I denna bloggen kommer jag skriva, precis som i alla andra - om min vardag som spenderas i mitt rum eller i stallet.
 
Jag fotar gärna utomhus, som tex blommor, hästarna etc. Fotografering är bara ett litet hobbyintresse jag har. Har ingen direkt superbra kamera heller...
 
Om Du inte fick svar på din fråga är det bara att kommentera här nedan.

Angående designen är jag inte helt färdig med den än.
 
Kram på er!
 Jag och Udina för någon vecka sedan.

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0